Support Engineer

Ervaring: Junior
Locatie: Willebroek

Als Junior Support Engineer help je mee aan de ondersteuning van de IT infrastructuur van onze klanten en die van AXI. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle IT gerelateerde vragen van onze klanten. Je behandelt vragen en problemen met ondermeer software, hardware, printers, telefonie en netwerkverbindingen. 

Afbeelding
Support Engineer bij AXI

Hoe ziet jouw dag eruit?

Als Junior Support Engineer voer je volgende taken uit: 

 

  • Je bent het aanspreekpunt voor onze medewerkers en klanten. 
  • Je identificeert en analyseert de IT vragen. Je zorgt voor een duidelijke documentatie. 
  • Je prioriteert de inkomende incidenten. Je volgt openstaande incidenten op en, indien nodig, escaleer je naar de achterliggende supportlijnen. 
  • Je werkt proactief mee om de kwaliteit continu te verbeteren. 
  • Je zorgt dat alle incidenten zorgvuldig gelogd, toegewezen en beantwoord worden. Dit binnen de vooropgestelde procedures en SLA’s. 
  • Wanneer je geen oplossing kan vinden voor een probleem, kan je steeds om hulp vragen bij één van je ervaren collega’s. 

Wat kun je van ons verwachten?

Naast een leuke, informele en flexibele werkomgeving met tal van activiteiten voor medewerkers, kom je terecht in het #one.axi.team en bieden we jou het volgende:

 

  • We werken binnen AXI hybride. Dit betekent dat je zowel vanuit onze moderne ingerichte kantoren in Breda, Aartselaar, Willebroek of Gent kan werken of van thuis uit.
  • Ook tijdens het thuiswerken zorgen we voor een comfortabele werkplek.
  • We bieden je een aantrekkelijk loonpakket met een bedrijfsauto en tankkaart.
  • Je komt terecht in een aangename, informele en flexibele werkomgeving.
  • Samen stellen we een persoonlijk ontwikkelingsplan op. Regelmatig volg je opleidingen en workshops vanuit onze AXI Academy.
Support Engineer bij AXI
Ben jij op zoek naar AXI in je job?

Word onze nieuwe Support Engineer

Wat verwachten we van jou?

Je technische skills

 

  • Je hebt een goede basiskennis van IT.
  • Algemene hardware kennis en basiskennis van netwerkapparatuur zijn een meerwaarde.

Je soft skills

 

  • Je bent klantgericht.
  • Je bent communicatief, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je werkt zowel zelfstandig als in een team.
  • Je denkt probleemoplossend en stressbestendig.
  • Je werkt volgens de geldende procedures.

Je diploma  

 

  • Professionele bachelor of gelijkwaardig door ervaring.

Je taalvaardigheid  

 

  • Nederlands en goede kennis van het Engels
  • Kennis van Frans is een pluspunt

Hoe pakken wij jouw sollicitatie concreet aan?

Je voelt aan dat deze job prima bij je past? Solliciteren bij AXI loopt als volgt:

 

  • Nadat we je sollicitatieformulier ontvangen hebben, gaan we direct aan de slag. We bekijken jouw cv aandachtig
    Als je profiel aansluit bij de vacature of een van de andere job opportuniteiten, nodigen wij je graag uit voor een oriëntatiegesprek met onze recruitment manager. Het oriëntatiegesprek is een open gesprek met jou: over wie je bent, wat je talenten en ambities zijn en wat je voor AXI wil betekenen.  Als we samen besluiten om een volgende stap te zetten, gaan we de tweede ronde in. Je praat met je toekomstige manager en krijgt de kans om met toekomstige collega's te praten. Akkoord met ons voorstel? Welkom bij AXI.
  • Feedback zekerheid
    Je mag er op rekenen dat we je snel een duidelijke feedback geven over je sollicitatie.
  • Vragen?
    Stuur naar jobs@axi.nl of jobs@axi.be

Over AXI

AXI is een allround IT partner in België en Nederland met meer dan 400 medewerkers en kantoren te Breda, Aartselaar, Willebroek, en Gent.

 

We denken en werken strategisch, steeds gericht op het vinden van de meest optimale en duurzame oplossing voor de unieke behoeften van onze klanten.

 

We zijn steeds op zoek naar nieuw talent in de voortdurend transformerende IT wereld.

 

Bij AXI word je gestimuleerd om expertise uit te bouwen door opleidingen, trainingen en ervaringen. Je kennis deel je graag met collega's, zowel binnen je eigen team als over teams en functies heen, want van elkaar kunnen we echt leren.

 

Dankzij jouw persoonlijk ontwikkelingsplan krijg je bovendien de ruimte om je eigen skills en kennis steeds verder te ontwikkelen en zo je loopbaan zelf te sturen. 

 

Heb je interesse? Mail dan zeker naar jobs@axi.nl of jobs@axi.be

Direct solliciteren voor de job van Support Engineer

Onze HR verantwoordelijke gaat aan de slag met jouw sollicitatie en neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Slechts één bestand.
256 MB limiet.
Toegestane types: txt, rtf, pdf, doc, docx, odt.
Slechts één bestand.
256 MB limiet.
Toegestane types: jpg, jpeg, txt, pdf, doc, docx.